Вираження індивідуальності в одязі

 

Фешн-психологія – це нове поняття у світі моди, яке розкриває зв’язок між одягом і людськими емоціями. Однак фешн-психолог не вирішує складних психологічних завдань. Особливість цієї професії в тому, щоб допомогти людині проявити свою особистість, правильно підкресливши зовнішність.

Вас будуть сприймати так, як ви одягаєтеся. Якщо сфера вашої діяльності – юриспруденція або бізнес, тоді варто підбирати ділові костюми. Якщо ви художник або творча особистість, швидше за все, вам підійде одяг в більш вільному стилі. Але оцінка образу людини повинна йти від нього самого, і тут все дуже індивідуально.

 

На розвиток психології моди вплинула Дауен Карен, яка викладає в Нью-Йоркському університеті моди й технологій, а також консультує модні бренди. Карен вважає, що речі не тільки впливають на наш зовнішній вигляд, але й змушують людину відчувати себе по-іншому. Свою методику Дауен розробила самостійно. За її словами, фешн-психологія займається вивченням того, як колір, стиль і образ впливають на емоції та поведінку людини.

Психологія кольорів в одязі

може багато про вас розповісти. Якщо в гардеробі багато світлих речей, значить і ви – світла і доброзичлива людина.

Любите чорний? Швидше за все, ви намагаєтесь відгородитися від зовнішнього світу, до того ж незадоволені тим, як до вас ставляться люди.

Якщо ви любитель сірого кольору і таких же відтінків, то вас сміливо можна назвати трудоголіком, що не дуже добре, серйозним і відповідальним працівником, що набагато краще. І ваше начальство виразно вами досить.

Якщо ваш колір – синій, великий фантазер, романтик і мрійник. До того ж у вас добре розвинена інтуїція.

Блакитний колір приваблює науковців, дослідників, які прагнуть до нових відкриттів, як правило, випереджаючи свій час.

Віддаєте перевагу яскравим відтінкам – значить ви яскрава особистість

Рожевому кольору віддають перевагу саме ті люди, яким властиво дивитися на світ крізь рожеві окуляри. Вони мріють про нездійсненне і продовжують вірити в чудеса в будь-якому віці.

А любителів червоного кольору можна назвати енергійними, цілеспрямованими і владними людьми.

Вираз індивідуальності в одязі

Психологи вивчали питання, як стиль в одязі характеризує особистість. І ось до яких висновків прийшли.

Класичний стиль. Якщо ви – самодостатня і впевнена в собі особистість, то швидше всього не відчуваєте потреби що-небудь доводити оточуючим за допомогою одягу. Ви віддаєте перевагу носити речі класичного крою та стриманих тонів. Звичайно, на віяння моди вам не наплювати, але сліпо їй слідувати ви ніколи не станете.

Спортивний стиль. Сьогодні в «треніках» ходять не тільки вчителі фізкультури і фітнес-тренери. Кросівки, спортивні штани і сумки з ременем через плече останнім часом облюбували й досить респектабельні люди. Виявилося, так приємно вилізти з ділового костюма, тісних черевиків і краватки. Звичайно, тут має місце і мода на моложавість, але не тільки. Цей стиль воліють енергійні люди і «вільні» особистості, які люблять, щоб ніщо не сковувало їх руху. До того ж спортивний стиль допомагає розчинитися в натовпі, стати менш помітним, ближче до простих людей.

Етнічний стиль. До нього тяжіють люди, спраглі цікавих подорожей, яскравих вражень і взагалі, будь-яких змін в житті. Яскраві китайські, індійські або арабські орнаменти допомагають розфарбувати сіру повсякденність і втекти від рутини.

Етностиль самий яскравий, вільний, але не всім зрозумілий

Сільський стиль. Жінки, які віддають перевагу натуральності і природності у всьому дуже люблять цей стиль: вільна блуза оборками, прикрашена вишивкою, довга спідниця з барвистої тканини, дерев’яні намиста, солом’яний капелюх. Можливо, це бажання бути ближче до природи або велика любов до сільської романтики.

Стиль «фатальна жінка». Деякі дами всім стилям віддають перевагу саме цей. Оскільки вважають, що спідниця з розрізом і глибоке декольте відмінно поєднуються з туфлями на високих підборах і яскравим макіяжем, а це завжди актуально і дуже приваблює чоловіків. Психологи переконані, що такий зухвалий вигляд зовсім не свідчить про підвищеної сексуальності. Швидше, навпаки, про глибоку закомплексованості, оскільки жінка не бачить у собі інших переваг, здатних привернути увагу чоловіків і викликати захоплення.

Скільки б ми не стояли перед дзеркалом у дорогому костюмі й не говорили собі «я молодець», ми ніколи такими не будемо просто через одяг. Це залежить тільки від віри в це твердження і роботи над собою.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу