1.
Введіть знакову систему оцінювання.
Хорошу поведінку і досягнення винагороджуйте, не жалійте для таких учнів
схвалення.
2.
Намагайтеся частіше проводьте хвилинки
активного відпочинку з легкими вправами і релаксацією.
3.
В кабінеті бажано мати мінімальну
кількість предметів, які можуть відволікати увагу.
4.
Спрямовуйте зайву енергію гіперактивних учнів
на виконання корисних справ (зібрати або роздати зошити чи завдання, вимити
дошку …)
5.
Введіть інтерактивні форми занять з
використанням елементів гри, змагань. Більше давайте творчих завдань, уникайте
монотонної діяльності.
6.
Давайте лише одне завдання за раз. Якщо
учень має виконати велике завдання, нехай воно буде у вигляді послідовних
частин. Періодично контролюйте хід роботи над кожною частиною, вносячи
відповідні корективи.
7.
Створюйте ситуації успіху, в яких учень
міг б проявити свої сильні сторони.
Навчіть її краще використовувати їх, аби компенсувати порушені функції здоровими.
8.
Виховуйте навички роботи у групі.
Коментарі
Дописати коментар