Не кожна людина може налаштуватися на робочий лад, сидячи вдома

Весь час щось відволікає: ароматна кава, зручний диван, домашній улюбленець тощо

По-перше, для нас це вже не ново. Такий досвід, може не самий позитивний, ми отримали навесні: як себе вести, як влаштувати робоче місце, як спілкуватися з колегами і друзями, як дотримуватися правил безпеки, а значить, ми будемо відчувати себе більш безпечно і спокійно. 

 

По-друге, потрібно просто прийняти цю ситуацію. Звичайно, ніхто не хоче щоб вона затягнулася, і треба розуміти, що дотримуючись цих заходів, які нам запропонували, ви вносите свій вклад в покращення ситуації. 

 

По-третє, пам'ятати, що це все закінчиться. Нам завжди легше переносити щось неприємне, знаючи, що воно має свій кінець. 

 

По-четверте, розслабтеся. Будинок - це будинок. Він ніколи не перетвориться в кабінет. Ми вдома стаємо тими, хто ми є. Можливо, ви будете кілька днів тримати себе дисципліновано, але все одно прийдете до того, що це той простір, який розслаблює. 

 

І п'яте, бути дбайливими по відношенню до себе і своїх близьких. Ми всі можемо бути на взводі, і якщо доведеться зіткнутися з імпульсивною поведінкою, будьте обережні один до одного і до себе.

ВАЖЛИВА НЕ ЧАСТОТА, А РЕГУЛЯРНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ 

Можна виходити у відеоконференцію регулярно – бо віртуальне спілкування для багатьох енергетично затратніше, ніж урок у класі - треба давати собі час на відновлення. 

БАЧИТИ І ЧУТИ ВЧИТЕЛЯ – ЦЕ ТЕ, ЧОГО ПОТРЕБУЮТЬ УЧНІ

Попередньо побудуйте конспект і план ваших зустрічей так, щоб це не перетворилося в загальний галас. Треба впевнитись, що всі бачать одне одного, що в кожного є право голосу, і ви регулюєте ці контакти. На вас падає велике навантаження, бо ви стаєте модератором загальної розмови. 

ВАЖЛИВО ВІДЗНАЧИТИ КОЖНОГО ПЕРСОНАЛЬНО 

Якщо знайдуться сили, кожному сказати добре слово то мотивація до навчання підвищеться. Прекрасно, якщо у групі був спільний ритуал – наприклад, вітання або прощання, чи якась особлива фраза. Якщо цього не було – було б чудово такі ритуали напрацьовувати. 

Коли учні зустрічаються після розлуки і перебувають у стані стресу, та ще й зустріч відбувається в незвичному форматі – треба 

МАКСИМАЛЬНО УПОВІЛЬНИТИ ТЕМП РОЗМОВИ 

Тому що від нашого темпу і гучності залежить стан того, хто з нами взаємодіє. Ваш спокійний і тихий голос уже буде стабілізацією. 

ЯКЩО ВИ ДАЄТЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ, ТО ОБОВ’ЯЗКОВО ДАЙТЕ І ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК У ЗРУЧНОМУ ДЛЯ ВАС ВИГЛЯДІ. 

Також важливо обговорити, що буде, якщо учень не виконає завдання. 

І, НАЙГОЛОВНІШЕ, ПОТУРБУЙТЕСЬ, ЩОБ САМИМ НЕ ВИГОРІТИ. 

Ми почали навчальний рік уже вигорівшими і живемо зараз у режимі енергозбереження. Тому вмикаємо турботу про кожен елемент системи – а особливо про себе.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу